Kropsuntie 12

Y-tunnus: 0298839-0

Puhelin: 08-5400592

Ota yhteyttä

Haukiputaan rauhanyhdistys sijaitsee Martiniemessä n. viisi kilometriä Haukiputaan keskustasta.

Ajo-ohjeet

Pohjoisesta tultaessa käännytään Iin jälkeen Haukiputaan vanhalle nelostielle. Ajetaan sitä kunnes tullaan ABC-aseman kohdalle ja käännytään siitä oikealle Martinniemeen. Ajetaan n. 3 km ja käännytään oikealle Parkumäkeen (Putaankyläntielle). Ajetaan n. 200m ja käännytään oikealle Kropsuntielle. Rauhanyhdistyksen toimitalo on 100 metrin päässä oikealla puolen tietä.

Etelästä tultaessa moottoritieltä poiketaan liittymästä nro 16 Martinniemi. Käännytään vasemmalle Martinniemen suuntaan ja ajetaan n. 3 kilometriä, kunnes ylitetään vanha nelostie ABC-aseman kohdalla. Ajetaan vielä n. 3 km ja käännytään oikealle Parkumäkeen (Putaankyläntielle). Ajetaan n. 200m ja kännytään oikealle Kropsuntielle. Rauhanyhdistyksen toimitalo on 100 metrin päässä oikealla puolen tietä.